25 Aralık 2008 Perşembe

pdçs-32tuzlu kurabiye

MALZEMELER:
1 tane oda sıcaklığında margarin,
1 çay bardağı sıvı yağ,
1 yumurta,
kabartma tozu,
1 çimdik tuz,
1 adet limon.
HAZIRLANIŞI:
Unu çukur bir kaba koyup margarin,sıvı yağ ve 1 yumurtanın sarısını ekleyip yoğuralım.1 çay bardağının yarısına limon suyu,diğer yarısına da su olduralım ve kabartma tozunu bu karışıma ekleyelim.(Ama benden tavsiye kabarıp taşacağı için altına geniş bir tabak koyun.)Bu karışımı da hamurumuza ekleyip kulak memesi yumuşaklığında yoğuralım ve istediğimiz şekilleri verelim.
Önce yumurta akına sonra susama batırıp tepsiye dizelim.Önceden ısıtılmış 180 derecelik fırına sürelim.AFİYET OLSUN...
tarifini http://www.defneylebirlikte.blogspot.com/ arkadaşımızdan aldım.arkadaşım tşk.sayende çok güzel kurabiyelerimiz oldu

3 yorum:

RENKLİ KURABİYELER- ZÜLBİYE dedi ki...

DESTEĞİN İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM. TARİFİNİ ALDIM. SEVGİLERİMLE,

dantelistan dedi ki...

pekde severim tuzlu kurabiyeyi ellerine sağlık bunu ben aldım sen bir daha yap iyi pazarlar

Adsız dedi ki...

canım tuzlu kurabiyen çok güzel ellerine sağlık.nasılsın?keyifli ve güzel günler diliyorum.selam ve sevgiler. http:// tiritci.blogcu.com