18 Ocak 2010 Pazartesi

pdçs-52-şirin kanapeler

http://lezzettreni.blogspot.com/ bu kez etkinlikte bu adresteyiz.kendisine kolaylıklar diliyorum.

malzemeler:

1 paket tost ekmeği

üzerine sürmek için çemen,(ben acılı tercih ettim)

kare kesilmiş kaşar dilimleri

dilimlenmiş salam

ikiye kesilmiş biberli zeytin

kürdan

yapılışı:

iki tost ekmeğine çemen sürülerek,birinin üzerine,kaşar ve salam konulur,diğer ekmek üzerine kapatilir.keskin bir bıçakla önce dörde bölünür.sonra her parça iki üçgene ayrılır.yeşil zeytinw kürdan batırılıp,ekmeklerin üzerine geçirilir.






2 yorum:

Lezzet Treni dedi ki...

Canim tarifini yayinladim,ellerine ve emegine saglik.Verdigin destek icin cok tesekkür ederim.Görüsmek üzere,sevgiler...

gelibolu17 dedi ki...

canım benim harikasın vallahi.ellerine sağlık.her zaman beklerim gene katıl olurmu.
sevgiler