10 Aralık 2012 Pazartesi

klasik poğaça

bu yıl faaliyet yılı ilan ettim.evimin yakınında bir yere pastacılık kursu açıldı ve ben de bu fırsatı kaçırmak istemedim.hem bu bahaneyle ihmal ettiğim bloğuma da geri dönerim diye düşündüm. ve kursta ilk gün yaptığımız poğaça
malzeme: 1 paket margarin 1 kilo un 1 subardağı taze yoğurt 1 paket k.t,tuz, 2 yumurta 1 demet dereotu içine peynir yapılışı:önce 750 gr unla yağı elimizle iyice karıştırarak özleştiriyoruz.sonra ortasını açıp,1yumurtayı tam,birinin de beyazını koyuyoruz.tuz,kabatma tozu ve yoğurdu ekleyip yoğuruyoruz.ve istediğimiz şekli veriyoruz. kursta yaptığım için farklı şekiller denedim.

1 yorum:

kış güneşi dedi ki...

cok güzel olur bu pugaçalar hemen ele gelir bir gelen olursa,elinize sağlık.not doğrulatmayı kaldırırsanız daha çok yorum olur