13 Temmuz 2008 Pazar

civcivler

bu aralar hep bizim cimcimenin eserlerini yayınlıyorum.bu civcivler kızıma ait.internette görmüş,biraz yardımla kendisi yaptı.zaten resimdende anlaşılıyor ama yine yazayım.gövdesi haşlanıp,ezilmiş patatese şekil verilerek yapılıyor.gagası kırmızı biber,gözleri karacaot(çörekotu),kuyrukları da dereotundan.çok şeker değilmi?özellikle yemeyi sevmeyen çocuklara neşeli bir yemek olur.

ben bu aralar ne mi yapıyorum?eee o kadar gezdikten sonra kendimi evime adadım.şu aralar harıl harıl temizlik yapıyorum.işe başlamadan köşe bucak bir elden geçmeli değil mi?kalan zamanlarda da goblenime takmış durumdayım,onu işliyorum.örgü de var tabi ki ama kış sezonu kadar hararetli yapmıyorum.elimde yarım yarım örgüler var.bitirince inşallah paylaşırım sizlerle.onun dışında kendimi mutfakta hala geliştiremedim.aslında güzel tarifleri görünce hoooop atlıyorum üzerine ama bilgisayara kaydettiğim word sayfasından öteye gitmiyor çabam.kimbilir belki ilerleyen günlerde denediklerim olur.
tabi bir de bilgisayar var.pc başında geçirdiğim zamanlar,en zevkli zamanlarım.googlenin picassa hizmeti var.belki bilenler vardır.insanlar çok güzel albümler hazırlayıp paylaşmışlar.bu aralar onları da takip ediyorum.haaa birde sevgili arkadaşım evkedisinin beni gayrete getirmesiyle psp8 çalışmalarına başladım.pırıltının psp grubuna katıldım.o iş çok zamanımı alıyor.işin püf noktasını kavrayana kadar çoook çalışmam gerek çoook...ah arkadaşım yaktın beni:))))şaka bir yana onun israrı ve yardımı olmasa içinden çıkamayacaktım.yaş ilerledikçe kafa da almıyor öyle hemen..bu konuda okuduğum ve kafama kazıdığım bir sözü de sizle paylaşayım ve sonlandırayım artık.
"yapın,herşeyi yapın,elinizden geleni de gelmeyeni de......yaptığınız şeylere pişmanlık zamanla geçer ama yapmadığınız şeyler için duyulan pişmanlığın çaresi yoktur."
ben de o yüzden yapabileceğim ne varsa yapmaya çalışıyorum.hadi bana kolay gelsin:)))))

Hiç yorum yok: