12 Temmuz 2008 Cumartesi

elmalı tatlı

malzeme:
rendelenmiş 4 adet elma
1 çay bardağı su
1 çay bardağı şeker
1 çaybardağı ceviz
1 tatlı kaşığı tarçın
1 paket puding
1 paket krem şanti
1 paket meyveli sos
yapılışı:
elmalar su ve şekerle suyunu çekene kadar pişirilir.ceviz ve tarçın ilave edilip karıştırılarak,kaselerin yarısına gelecek kadar paylaştırılır.puding tarifine göre pişirilip,soğutulduktan sonra,krem şanti tarifine göre eklenip,ikisi bir karıştırılır.(ben krem şanti ağır oluyor diye koymadım.puding yerine de keşkül vardı evde,onu kullandım.)kaselere paylaştırılır.üzerine meyveli sos tarifine göre hazırlanıp paylaştırılır.(ben meyveli sos yerine çilekli creme yogo kullandım.sonuçta süper bir lezzet oldu.
ben hamur tatlıları ağır olduğu için çok fazla yiyemiyorum.ama sütlü tatlılar hem hafif oluyor.hemde günlük vücudun kalsiyum ihtiyacını karşılıyor.
denemek isteyenlere afiyet olsun.

Hiç yorum yok: