13 Temmuz 2008 Pazar

yeşil pasta

malzemeler
6 fincan şeker
6 yumurta
6 fincan un
2 fincan mısır nişastası
1 su bardağı sıkılmış ıspanak suyu(katı meyve sıkacağı ile suyu çok iyi çıkıyor)
kabartma tozu
1 paket pasta kreması
2 paket krem şanti
2,5 subardağı süt
kivi
yapılışı:şeker,yumurta,un,nişasta,ıspanak suyu,kabartma tozu bir kapta mikserle iyice çırpılır.pişirdikten sonra soğuyunca ,enine ,(mümkünse 3 parçaya ayrılır).ben hep 2 ye ayırabiliyorum ya neyse.krema,krem şanti ve süt,iyice çırpılarak krema hazırlanır.kekin ilk parçasının üzerine sürülür,üzerine kivi dilimleri yerleştirilir.üzerine 2.kat kek konur.üzeri yine krema ile kaplanır.kivi ile süslenir.ben nar taneleri de koydum.
ayrıca,bunu değişik meyve suları ilede yapabilirsiniz.ben çilek ve portakalla da denedim,güzel oldu.tabi hangi meyve suyunu kullanmışsak,o meyve ile süslenmeli.
denemek isteyenlere afiyet olsun.




1 yorum:

Baharcicegi dedi ki...

Yeni blogun hayirli olsun cok iyi etmissin buraya gecmekle.
Ev isleri bitti herhalde,pastan cok güzel olmus evin temizliginimi kutladiniz yoksa bu pastayla.