10 Temmuz 2008 Perşembe

pudingli kurabiye

tarifini http://www.defneylebirlikte.blogspot.com/ arkadaşımızdan aldım.arkadaşıma burdan kocaman teşekkür ediyorum.
gerçekten çok güzel nefis bir kurabiye oldu. yaparken pudingleri hiç taşırmamıştım ama pişerken bazıları taştı nedense.bir dahaki sefere taşırmamayı başaracam inş:))))
Malzemelerimiz şöyle;hamuru için
250 gr oda sıcaklığında margarin,2 yemek kaşığı şeker,1 çay bardağı yoğurt,vanilya,kab.tozu ve aldığı kadar un.
içine ben fındıklı kakaolu puding pişirip koydum.
veya pudingimizi hazırlıyoruz ve ilk sıcaklığı geçtikten sonra buz dolabında soğumaya bırakıyoruz.Bu arada hamurumuzu malzemelerimile yoğuruyoruz.Süpangilemizi dolaptan çıkarıyoruz.Hamurdan küçük toplar koparıp avumuz yardımıyla açıyoruz ve tatlı kaşığı yardımıyla süpangilemizi içine koyup nazik bir şekilde katıyoruz.Alimallah nazik olmazsak iç malzememiz hamurdan taşabilir.Önceden ısıtılmış fırında 180 derecede pişirin.
üzerine pudra şekeri serptim.tarifin sahibi tarçında eklemiş.denemek isteyenlere duyurulur
alıntıdır:http://www.defneylebirlikte.blogspot.com/


Hiç yorum yok: