12 Temmuz 2008 Cumartesi

fırında biftek

fırın poşeti ile pişirdiğim çok pratik bir yemek.benim cankurtaranım:))
bütün malzememiz,kişi başı birer parça biftek,birer patates,birer biber,birer domates ve birer kaşık bezelye.
patatesleri soyup dilimledikten sonra,poşete önce terbiyelediğim biftekleri yerleştiriyorum.üzerine patates dilimlerini diziyorum.bezelyeleri gelişigüzel serpip,biber ve domateside koyup,poşetin ağzını bağlayıp,fırına yerleştiriyorum.
işte sonuç.resmi çok acele çektim,pek güzel çıkmamış.servis tabağına alınca,üzerine domates ya da salça ile yapılmış sos gezdiriyorum.çok pratik ve de çok lezzetli oluyor.üstelik poşetin içinde piştiği için besin değeri buharlaşıp uçmuyor ve de kurumuyor.
ben bu fırın poşetlerinde tavuk,balık pişiriyorum.gerçekten çok iyi pişiriyor.kim icat ettiyse sağolsun:)))


Hiç yorum yok: