10 Temmuz 2008 Perşembe

cremeoleli kurabiye

bu seferki pdçe etkinliğinin ev sahipliğini http://www.deryadanlezzetler.com/ arkadaşımız üstlenmiş.kendisine kolaylıklar diliyorum
bu tarif,ya da buna benzer bir tarif belki vardır bilemiyorum ama bunu ben kendim düşündüm.normal kurabiye yapar gibi hazırlık yapıp,cremeole aromalı olursa nasıl olur diye denemek istedim.sonucu bizimkiler beğendi.mis gibi çilek kokulu ve çilek tadında kurabiyelerimiz oldu.
malzeme:
1 paket çilekli cremeole tozkarışım
1 çaybardağı süt
1 çaybardağı pudraşekeri
1 çaybardağı sıvıyağ
kabatma tozu
1 yumurta akı
aldığı kadar un
yapılışı:
bütün malzemeler karıştırılıp,yumuşak bir hamur yapılır.ceviz büyüklüğünde koparılıp,elle yuvarlanarak,pasta süsüne batırılıp,tepsiye dizilir.ve orta ısıda pişirilir.
not:belki margarinle daha lezzetli olur ama ben margarini çok sağlıklı bulmuyorum.üzerine de ben o anda evde pasta süsü vardı,onu koydum ama ceviz,fındıkta belki bir seçenek olabilir.

Hiç yorum yok: