14 Temmuz 2008 Pazartesi

sünger tatlısı

bunu ben yapmadım.arkadaşa gittiğimizde ikram etmişti.ben de resmini çekip,tarifini aldım.yanımda sadece telefon olduğu için resim çok iyi çıkmadı ama inanın tadı resminden çok daha güzeldi.

http://kadininmutfagi.blogcu.com/ arkadaşım tarafından düzenlenen etkinlik için seçtiğim tatlı.
bunu ben yapmadım.arkadaşa gittiğimizde ikram etmişti.ben de resmini çekip,tarifini aldım.yanımda sadece telefon olduğu için resim çok iyi çıkmadı ama inanın tadı resminden çok daha güzeldi.

malzeme:
4 yumurta
9 kaşık şeker
9 kaşık un
2 kaşık su
2 kaşık yağ
2 kaşık limonsuyu
karbonat,vanilya
şerbeti:
2 subardağı şeker
2,5 subardağı su
su ve şeker gelip gidip karıştırılıp eritilecek.şerbeti kaynatılmıyor.
kek malzemelerini de çırpıp karıştırıp pişiriyoruz.fırından çıkıp az dinlenince,soğuk şerbeti döküyoruz

Hiç yorum yok: