12 Temmuz 2008 Cumartesi

kuru fasulye pastası

porselen demlik etkinliğinin 17.si ,http://sefertasi.blogcu.com/ arkadaşımız tarafından düzenleniyormuş.sağolsun beni de davet etmiş.bende bir kaç gün önce yaptığım bu pastayla katılmak istedim.kendisine teşekkür ediyor,kolay gelsin diyorum
http://sevilcedeninciler.blogcu.com/3701022/
tarifini adresini verdiğim arkadaşımdan aldım.gerçekten çok lezzetli bişey.kurufasulyenin da pastası mı olurmuş demeyin,çok güzel oluyor.gelen misafirlerim ne ile yaptığımı anlamadılar bile.kestaneli sandılar.tarifin sahibi arkadaş bloğunun yayınını durdurma kararı aldı ama önceden yayınladığı tariflerini mutlaka görün derim ben.
malzeme:

2s.b. biraz diri (aşurelik gibi) pişirilmiş kuru fasulyeyi blendırda çekiyoruz.(ben çok haşlamışım mikserle çektim) 3 yumurtayı 1 sb.toz şekerle köpük köpük olana dek çırpıp fasulyeye ekliyoruz.1 s.b. kırılmış ceviz yada fındığı , 1 paket kabartma tozunu ,1paket vanilyayıda ilave ederek çırpıyoruz.yağlanmış küçük borcam tepsisine döküp 175 derecedeki fırında kızarana kadar pişiriyoruz. çatalla sık sık delikler atıyoruz.üzerine 50 gr margarini eritip ,yarım ç.b. pudra şekeri ,2 ç.k. kakao 1 yumurta ilave edip çırparak sos hazırlıyoruz ve sürüyoruz.üstünü hindistan cevizi ,renkli çikolata ve fıstık tozuyla süslüyoruz.dolapta soğuttuktan sonra servis ediyoruz. AFİYET OLSUN


Hiç yorum yok: