10 Temmuz 2008 Perşembe

tahinli kurabiye

yeni evsahibimiz http://kelebeklisaniyeler.blogspot.com/ arkadaşımızmış,kendisine kolaylıklar diliyorum.bu çok bilinen bir tarif biliyorum ama önceden yapıp resmini çekmiştim.şu an elimde hazır olduğu için yayınlayayım dedim.tarifini de nerden kaydettiğimi hatırlamıyorum,bloğa başlamadan evvel kaydettiğim tariflerden biri olsa gerek.tarifin sahibini hatırlamasam da çok teşekkür ediyorum.

Malzemeler:
1 su bardağı şeker
1 su bardağı tahin
1 vanilya
1 kabartma tozu
1 adet yumurta
1 su bardağı sıvıyağ
1 çay bardağı fındık kırığı
Un

Yapılışı:
*Tüm malzemeler ile alabildiğince un eklenerek
yumuşak bir hamur yoğurulur.
*Ceviz büyüklüğünde parçalar koparılıp avuç içinde
yuvarlanır ve bastırılarak yassılaştırılıp yağlanmış yada
yağlı kağıt serilmiş tepsiye dizilir.
*180 derece ısıtılmış fırında 20-25 dakika üzerleri
pembeleşinceye kadar pişirilir.

Not: Fırından çıkarıldıklarında dağılabilirler, tepsiden
almadan önce soğumalarını bekleyin.tarif netten alıntıdır.

Hiç yorum yok: