11 Temmuz 2008 Cuma

kase

efendim,bu tatlıyı çok önce görüp,yapayım diye bir köşeye kaydetmiştim.o gün,bugün yapamadım bir türlü.neyse bugün kesin karalıyım dedim ve geçtim başına.aslında çok kolay.bir mikserlik işi var.ben yarım ölçü yaptım ve 4 kase çıktı.tadı peynirli tatlılara benziyor.hani lor tatlısı gibi.biraz da yumurta tadı seçiliyor.ben çok beğendim.hani utanmasam bütün kaseleri tek başına yiyecektim.o ara kızım geldi,tadına bir baktı,"anne,aynı peynirli omlete şeker dökmüşsün gibi,bu ne böyle" dedi.eee napalım zevkler ve renkler tartışılmazmış.damak tadlarımız ayrı demek ki.sonra eşime tattırdım,o da beğendi.biz ikimiz tatlıları görtürdük.benim gibi peynirli tatlılardan hoşlanıyorsanız,mutlaka deneyin.
Malzemeler ;1/2 kg toz şeker6 yumurta1/2 lt sütlimon kabuğu rendesi
malzeme bu kadar,un filan eklenmiyor.pişince krem karamel kıvamında bişey oluyor.Yapılışı ;Oldukça basit ve lezzetli bir tatlı . 6 yumurta , 1/2 litre süt ve 1/2 kg toz şekeri iyice çırparak karıştırın içine limon kabuğu rendelerini atın ve borcamda fırına sürün . Yarım saat kadar sonra tatlınız hazır. Afiyet olsun
kaynak:http://forum.haber.gen.tr/yemek-tarifleri/kase-portekiz-tatlisi-54518.html




Hiç yorum yok: